Forum sojuszu Alfa Centauri
Szeregowi
-szeregowy
-sier¿ant
-chor±¿y
Od korpusu szeregowych wymagany bêdzie przede wszystkim rozwój,
zapewnienie i wzmacnianie w³asnego bezpieczeñstwa, oraz pomoc w atakach
poprzez ostrza³ rakietowy.
Minimalna ilo¶æ planet podana przy ka¿dej randze oznacza ¿e na tylu
planetach ma byæ postawiona obrona podana w wymaganiach(na ka¿dej
planecie z osobna)
SZEREGOWY
min 2 planety
obrona:
Wyrzutnia rakiet 200
Lekkie dzia³o laserowe 200
Ciê¿kie dzia³o laserowe 100
Dzia³o gausa 30
Dzia³o jonowe 100
przeciwrakieta 10
rakieta miêdzyplanetarna 5
SIER¯ANT
min 3 planety
depozyt sojuszniczy 1 poziom
obrona:
Wyrzutnia rakiet 500
Lekkie dzia³o laserowe 500
Ciê¿kie dzia³o laserowe 200
Dzia³o gausa 100
Dzia³o jonowe 200
przeciwrakieta 20
rakieta miêdzyplanetarna 5
CHOR¡¯Y
min 4 planety
depozyt sojuszniczy 1 poziom
obrona:
Wyrzutnia rakiet 1000
Lekkie dzia³o laserowe 1000
Ciê¿kie dzia³o laserowe 400
Dzia³o gausa 200
Dzia³o jonowe 400
przeciwrakieta 30
rakieta miêdzyplanetarna 5
OFICEROWIE
=podporucznik
-porucznik
-kapitan
Od korpusu oficerów wymagane bêdzie posiadanie i wzmacnianie floty, oraz
rozwój trchnologii. Dalsze wzmacnianie obrony jest ju¿ oczywiste ze
wzglêdu na miejsce w rankingu.
PODPORUCZNIK
min 4 planety
technologia:
szpiegowska 10
bojowa 12
ochronna 12
opancerzenie 12
flota bojowa
okrety wojenne 100
pancernik 50
PORUCZNIK
min 5 planet
technologia:
bojowa lub ochronna lub opancerzenie +1
flota bojowa
okrêt wojenny 200
pancernik 100
bombowiec lub niszczyciel 50
KAPITAN
min 6 planet
technologia
bojowa lub ochronna lub opancerzenie +1
flota bojowa
okrêt wojenny 400
pancernik 200
bombowiec lub niszczyciel 100
Offline
My¶lê, ¿e ciekawie pomy¶lane, poczekamy, a¿ siê w koñcu Zaremba zarejestruje i siê wypowie, jednak póki co, sami nie spe³niamy tych wymagañ : P s± one bardzo przysz³o¶ciowe, i mam nadzieje, ¿e do czego¶ takiego dojdziemy : )
Offline
Rada Sojuszu powsta³aby po to by administrowaæ sojuszem. dla zapewnienia efektywnej pracy rada zosta³aby podzielona na ró¿ne sekcje administracyjne i ka¿dy z cz³onków zarz±du odpowiada³by za poszczególn± dziedzinê.
Radny Ekonom - jest odpowiedzialny za ekonomiê sojuszu.
Do jego zadañ nale¿y:
[*]ustalenie przelicznika handlowego w czasie wojny, przedstawienie tego przelicznika, a na glosowaniu rada zatwierdzi wniosek lub odda go pod modyfikacja
[*]tworzy korpus ekonomów - zadeklarowanych ekonomistów którzy nie maja nic do czynienia z flota, a którzy dr±¿± kopalnie w celu pozyskiwania surowcow
[*]zbiera informacje handlowe i zamieszcza je na forum w dziale handlu - zapewnia informacje kto i czym handluje - bo jak wiemy istnieja stali dostawcy np. deuteru
[*]zarz±dza zbiórki surowców w przypadku wniosku o pomoc w odbudowie floty
[*] w przypadku wojny ustala bazê surowcow± oraz tworzy rezerwy paliwa
Radny Flociarz - odpowiedzialny za sektor militarny sojuszu
Do jego zadañ nale¿y:
[*]Prowadzenie Statystyk flot sojuszu(odpowiedni temat na forum do którego wpisuj± sie flociarze i hybrydy) - ma za zadanie dbac aby statystyki byly uzupelniany co pewien okres czasu przez sojusznikow. statystyki bojowe powinny zawierac stan oraz rodzaj floty, badania bojowe, napedy oraz technologie szpiegowskie.
[*] w przypadku wojny tworzy baze logistyczna, ustala sektory dzialan flot sojuszu
[*] przeprowadza cwiczenia wraz z rekrutami lub pocz±tkujacymi flociarzami
[*] zbiera raporty szpiegowskie z wrogich planet i umieszcza je w jednym miejscu, zbiera wszelkie informacje o graczach.
[*] moze stworzyc limity flot - przydzial, do ktorego kazdy sojusznik musialby wystawic na wojne okreslona ilosc floty
Radny Dyplomata - Dzia³ Dyplomacji
[*] zatwierdza lub rozwiazuje pakty (po glosowaniu rady)
[*]przyjmuje do sojuszu rekrutów; jest odpowiedzialny za nabór do sojuszu
[*] ustala minimalna i maksymalna liczbe sojusznikow
[*] rozpatruje wnioski o przyjecie do rady sojuszu lub na inne stanowika ktore moga zostac utworzone
[*] wypowiada wojnê danemu sojuszowi, zaklada odpowiedni temat na forum glownym (po konsultacjach z rada sojuszu i sojusznikami)
[*] dba o pozytywny wizerunek sojuszu poza jego granicami
Radny Prawo - S±downictwo
[*] dba o przestrzeganie regulaminu, ustala kary za przewinienia. tabeli kar nie ma, takze dziala wg. kodeksu moralnego i etycznego.
[*] w przypadku srogiego naruszenia zasad, zdrady, etc. ma pierwszenstwo do wyrzucenia delikwenta z sojuszu
Radny Edukacja - Minister edukacji!
[*] szkoli rekrutów
[*] zbiera informacje na temat ogólnej wiedzy sojuszników z zakresu gry, zasad ogolnych i praw obowiazujacych w sojuszu.
[*] robi wszystko, aby jego podopieczni byli najlepszymi wojownikami i ekonomami.
Kazdy radny moze zlecic zadanie kazdemu z sojusznikow, wyzej podane zakresy sa ogolne i moga roznic sie w praktyce, musialbym 10 stron napisac, zeby wszystko szczegolowo objac. zakresy wladzy radnych zawieraja sie w okreslonych sekcjach, i w nich moze dojsc do sytuacji gdzie "widzimisiê" radnego musi byc tolerowane.
Pozosta³e rangi:
Kanclerz - inna nazwa za³o¿yciela sojuszu, wspiera Radê sojuszu swoim autorytetem, oraz rozwa¿a na forum rady i/lub wszystkich sojuszników wa¿ne dla sojuszu kwestie
Prefekt - prawa rêka Kanclerza oraz jego zastêpca. Prefekt i Kanclerz nie s± radnymi, jednak ich opinie powinny byæ przedstawiane na zgromadzeniach rady i równie¿ brane pod uwagê
Sojsznik - cz³onek sojuszu, to on wybiera radnych w g³osowaniach na forum, ma prawo wiedzieæ, jakie uchwa³y podejmuje rada. Jest zobowi±zany wywi±zywaæ siê ze wszystkich zobowi±zañ wobec sojuszników i radnych.
Upomniany - ranga specjalna, s³u¿y do upomnienia niesubordynacji, przydzielana w g³osowaniu rady, zabiera mo¿liwo¶æ pisania wiadomo¶ci do sojuszu.
Ukarany - ranga specjalna, ukarany bêdzie sojusznik, który nie po raz pierwszy nie wywi±zuje siê ze swoich obowi±zków. Nadawana jest w czasie g³osowania rady.
Co wy na to?
Ostatnio edytowany przez H4RY (2012-02-29 09:13:34)
Offline