Sojusz Alfa Centauri

Forum sojuszu Alfa Centauri

Ogłoszenie

Miło by było, gdyby ktoś stworzył logo naszego sojuszu, więcej w dziale ogłoszenia : )

#1 2012-02-23 20:31:58

Dominik

Radny

Zarejestrowany: 2012-02-23
Posty: 4
Punktów :   

Ranga i Wymagania

Szeregowi
-szeregowy
-sierżant
-chorąży

Od korpusu szeregowych wymagany będzie przede wszystkim rozwój,

zapewnienie i wzmacnianie własnego bezpieczeństwa, oraz pomoc w atakach

poprzez ostrzał rakietowy.
Minimalna ilość planet podana przy każdej randze oznacza że na tylu

planetach ma być postawiona obrona podana w wymaganiach(na każdej

planecie z osobna)

SZEREGOWY
min 2 planety
obrona:
Wyrzutnia rakiet 200       
Lekkie działo laserowe 200           
Ciężkie działo laserowe   100         
Działo gausa          30
Działo jonowe           100
przeciwrakieta            10
rakieta międzyplanetarna    5     

SIERŻANT
min 3 planety
depozyt sojuszniczy 1 poziom
obrona:
Wyrzutnia rakiet  500       
Lekkie działo laserowe 500         
Ciężkie działo laserowe   200         
Działo gausa           100
Działo jonowe            200
przeciwrakieta            20
rakieta międzyplanetarna 5

CHORĄŻY
min 4 planety
depozyt sojuszniczy 1 poziom
obrona:
Wyrzutnia rakiet   1000     
Lekkie działo laserowe 1000         
Ciężkie działo laserowe    400         
Działo gausa           200
Działo jonowe            400
przeciwrakieta            30
rakieta międzyplanetarna 5

OFICEROWIE
=podporucznik
-porucznik
-kapitan

Od korpusu oficerów wymagane będzie posiadanie i wzmacnianie floty, oraz

rozwój trchnologii. Dalsze wzmacnianie obrony jest już oczywiste ze

względu na miejsce w rankingu.

PODPORUCZNIK
min 4 planety
technologia:
szpiegowska 10
bojowa 12
ochronna 12
opancerzenie 12
flota bojowa
okrety wojenne 100
pancernik 50

PORUCZNIK
min 5 planet
technologia:
bojowa lub ochronna lub opancerzenie +1
flota bojowa
okręt wojenny 200
pancernik 100
bombowiec lub niszczyciel 50

KAPITAN
min 6 planet
technologia
bojowa lub ochronna lub opancerzenie +1
flota bojowa
okręt wojenny 400
pancernik 200
bombowiec lub niszczyciel 100

Offline

 

#2 2012-02-23 20:35:32

 MrGrimmy

Kanclerz

9331485
Zarejestrowany: 2012-02-23
Posty: 9
Punktów :   

Re: Ranga i Wymagania

Myślę, że ciekawie pomyślane, poczekamy, aż się w końcu Zaremba zarejestruje i się wypowie, jednak póki co, sami nie spełniamy tych wymagań : P są one bardzo przyszłościowe, i mam nadzieje, że do czegoś takiego dojdziemy : )

Offline

 

#3 2012-02-28 22:26:07

H4RY

Radny

Zarejestrowany: 2012-02-26
Posty: 3
Punktów :   

Re: Ranga i Wymagania

Rada Sojuszu powstałaby po to by administrować sojuszem. dla zapewnienia efektywnej pracy rada zostałaby podzielona na różne sekcje administracyjne i każdy z członków zarządu odpowiadałby za poszczególną dziedzinę.

Radny Ekonom - jest odpowiedzialny za ekonomię sojuszu.

Do jego zadań należy:
[*]ustalenie przelicznika handlowego w czasie wojny, przedstawienie tego przelicznika, a na glosowaniu rada zatwierdzi wniosek lub odda go pod modyfikacja
[*]tworzy korpus ekonomów - zadeklarowanych ekonomistów którzy nie maja nic do czynienia z flota, a którzy drążą kopalnie w celu pozyskiwania surowcow
[*]zbiera informacje handlowe i zamieszcza je na forum w dziale handlu - zapewnia informacje kto i czym handluje - bo jak wiemy istnieja stali dostawcy np. deuteru
[*]zarządza zbiórki surowców w przypadku wniosku o pomoc w odbudowie floty
[*] w przypadku wojny ustala bazę surowcową oraz tworzy rezerwy paliwa

Radny Flociarz - odpowiedzialny za sektor militarny sojuszu

Do jego zadań należy:
[*]Prowadzenie Statystyk flot sojuszu(odpowiedni temat na forum do którego wpisują sie flociarze i hybrydy) - ma za zadanie dbac aby statystyki byly uzupelniany co pewien okres czasu przez sojusznikow. statystyki bojowe powinny zawierac stan oraz rodzaj floty, badania bojowe, napedy oraz technologie szpiegowskie.
[*] w przypadku wojny tworzy baze logistyczna, ustala sektory dzialan flot sojuszu
[*] przeprowadza cwiczenia wraz z rekrutami lub początkujacymi flociarzami
[*] zbiera raporty szpiegowskie z wrogich planet i umieszcza je w jednym miejscu, zbiera wszelkie informacje o graczach.
[*] moze stworzyc limity flot - przydzial, do ktorego kazdy sojusznik musialby wystawic na wojne okreslona ilosc floty

Radny Dyplomata - Dział Dyplomacji

[*] zatwierdza lub rozwiazuje pakty (po glosowaniu rady)
[*]przyjmuje do sojuszu rekrutów; jest odpowiedzialny za nabór do sojuszu
[*] ustala minimalna i maksymalna liczbe sojusznikow
[*] rozpatruje wnioski o przyjecie do rady sojuszu lub na inne stanowika ktore moga zostac utworzone
[*] wypowiada wojnę danemu sojuszowi, zaklada odpowiedni temat na forum glownym (po konsultacjach z rada sojuszu i sojusznikami)
[*] dba o pozytywny wizerunek sojuszu poza jego granicami

Radny Prawo - Sądownictwo

[*] dba o przestrzeganie regulaminu, ustala kary za przewinienia. tabeli kar nie ma, takze dziala wg. kodeksu moralnego i etycznego.
[*] w przypadku srogiego naruszenia zasad, zdrady, etc. ma pierwszenstwo do wyrzucenia delikwenta z sojuszu

Radny Edukacja - Minister edukacji!

[*] szkoli rekrutów
[*] zbiera informacje na temat ogólnej wiedzy sojuszników z zakresu gry, zasad ogolnych i praw obowiazujacych w sojuszu.
[*] robi wszystko, aby jego podopieczni byli najlepszymi wojownikami i ekonomami.


Kazdy radny moze zlecic zadanie kazdemu z sojusznikow, wyzej podane zakresy sa ogolne i moga roznic sie w praktyce, musialbym 10 stron napisac, zeby wszystko szczegolowo objac. zakresy wladzy radnych zawieraja sie w okreslonych sekcjach, i w nich moze dojsc do sytuacji gdzie "widzimisię" radnego musi byc tolerowane.

Pozostałe rangi:
Kanclerz - inna nazwa założyciela sojuszu, wspiera Radę sojuszu swoim autorytetem, oraz rozważa na forum rady i/lub wszystkich sojuszników ważne dla sojuszu kwestie

Prefekt - prawa ręka Kanclerza oraz jego zastępca. Prefekt i Kanclerz nie są radnymi, jednak ich opinie powinny być przedstawiane na zgromadzeniach rady i również brane pod uwagę

Sojsznik - członek sojuszu, to on wybiera radnych w głosowaniach na forum, ma prawo wiedzieć, jakie uchwały podejmuje rada. Jest zobowiązany wywiązywać się ze wszystkich zobowiązań wobec sojuszników i radnych.

Upomniany - ranga specjalna, służy do upomnienia niesubordynacji, przydzielana w głosowaniu rady, zabiera możliwość pisania wiadomości do sojuszu.

Ukarany - ranga specjalna, ukarany będzie sojusznik, który nie po raz pierwszy nie wywiązuje się ze swoich obowiązków. Nadawana jest w czasie głosowania rady.


Co wy na to?

Ostatnio edytowany przez H4RY (2012-02-29 09:13:34)

Offline

 

#4 2012-02-29 14:26:51

Dominik

Radny

Zarejestrowany: 2012-02-23
Posty: 4
Punktów :   

Re: Ranga i Wymagania

podoba mi sie

Offline

 

#5 2012-02-29 15:14:37

 MrGrimmy

Kanclerz

9331485
Zarejestrowany: 2012-02-23
Posty: 9
Punktów :   

Re: Ranga i Wymagania

Właśnie wdrożyliśmy pomysł Harrego w życie : )

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.084 seconds, 10 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.bestwin.pun.pl www.bdsczestochowa.pun.pl www.spaniele.pun.pl www.im09-13.pun.pl www.samurayz.pun.pl