Forum sojuszu Alfa Centauri
Szeregowi
-szeregowy
-sierżant
-chorąży
Od korpusu szeregowych wymagany będzie przede wszystkim rozwój,
zapewnienie i wzmacnianie własnego bezpieczeństwa, oraz pomoc w atakach
poprzez ostrzał rakietowy.
Minimalna ilość planet podana przy każdej randze oznacza że na tylu
planetach ma być postawiona obrona podana w wymaganiach(na każdej
planecie z osobna)
SZEREGOWY
min 2 planety
obrona:
Wyrzutnia rakiet 200
Lekkie działo laserowe 200
Ciężkie działo laserowe 100
Działo gausa 30
Działo jonowe 100
przeciwrakieta 10
rakieta międzyplanetarna 5
SIERŻANT
min 3 planety
depozyt sojuszniczy 1 poziom
obrona:
Wyrzutnia rakiet 500
Lekkie działo laserowe 500
Ciężkie działo laserowe 200
Działo gausa 100
Działo jonowe 200
przeciwrakieta 20
rakieta międzyplanetarna 5
CHORĄŻY
min 4 planety
depozyt sojuszniczy 1 poziom
obrona:
Wyrzutnia rakiet 1000
Lekkie działo laserowe 1000
Ciężkie działo laserowe 400
Działo gausa 200
Działo jonowe 400
przeciwrakieta 30
rakieta międzyplanetarna 5
OFICEROWIE
=podporucznik
-porucznik
-kapitan
Od korpusu oficerów wymagane będzie posiadanie i wzmacnianie floty, oraz
rozwój trchnologii. Dalsze wzmacnianie obrony jest już oczywiste ze
względu na miejsce w rankingu.
PODPORUCZNIK
min 4 planety
technologia:
szpiegowska 10
bojowa 12
ochronna 12
opancerzenie 12
flota bojowa
okrety wojenne 100
pancernik 50
PORUCZNIK
min 5 planet
technologia:
bojowa lub ochronna lub opancerzenie +1
flota bojowa
okręt wojenny 200
pancernik 100
bombowiec lub niszczyciel 50
KAPITAN
min 6 planet
technologia
bojowa lub ochronna lub opancerzenie +1
flota bojowa
okręt wojenny 400
pancernik 200
bombowiec lub niszczyciel 100
Offline
Myślę, że ciekawie pomyślane, poczekamy, aż się w końcu Zaremba zarejestruje i się wypowie, jednak póki co, sami nie spełniamy tych wymagań : P są one bardzo przyszłościowe, i mam nadzieje, że do czegoś takiego dojdziemy : )
Offline
Rada Sojuszu powstałaby po to by administrować sojuszem. dla zapewnienia efektywnej pracy rada zostałaby podzielona na różne sekcje administracyjne i każdy z członków zarządu odpowiadałby za poszczególną dziedzinę.
Radny Ekonom - jest odpowiedzialny za ekonomię sojuszu.
Do jego zadań należy:
[*]ustalenie przelicznika handlowego w czasie wojny, przedstawienie tego przelicznika, a na glosowaniu rada zatwierdzi wniosek lub odda go pod modyfikacja
[*]tworzy korpus ekonomów - zadeklarowanych ekonomistów którzy nie maja nic do czynienia z flota, a którzy drążą kopalnie w celu pozyskiwania surowcow
[*]zbiera informacje handlowe i zamieszcza je na forum w dziale handlu - zapewnia informacje kto i czym handluje - bo jak wiemy istnieja stali dostawcy np. deuteru
[*]zarządza zbiórki surowców w przypadku wniosku o pomoc w odbudowie floty
[*] w przypadku wojny ustala bazę surowcową oraz tworzy rezerwy paliwa
Radny Flociarz - odpowiedzialny za sektor militarny sojuszu
Do jego zadań należy:
[*]Prowadzenie Statystyk flot sojuszu(odpowiedni temat na forum do którego wpisują sie flociarze i hybrydy) - ma za zadanie dbac aby statystyki byly uzupelniany co pewien okres czasu przez sojusznikow. statystyki bojowe powinny zawierac stan oraz rodzaj floty, badania bojowe, napedy oraz technologie szpiegowskie.
[*] w przypadku wojny tworzy baze logistyczna, ustala sektory dzialan flot sojuszu
[*] przeprowadza cwiczenia wraz z rekrutami lub początkujacymi flociarzami
[*] zbiera raporty szpiegowskie z wrogich planet i umieszcza je w jednym miejscu, zbiera wszelkie informacje o graczach.
[*] moze stworzyc limity flot - przydzial, do ktorego kazdy sojusznik musialby wystawic na wojne okreslona ilosc floty
Radny Dyplomata - Dział Dyplomacji
[*] zatwierdza lub rozwiazuje pakty (po glosowaniu rady)
[*]przyjmuje do sojuszu rekrutów; jest odpowiedzialny za nabór do sojuszu
[*] ustala minimalna i maksymalna liczbe sojusznikow
[*] rozpatruje wnioski o przyjecie do rady sojuszu lub na inne stanowika ktore moga zostac utworzone
[*] wypowiada wojnę danemu sojuszowi, zaklada odpowiedni temat na forum glownym (po konsultacjach z rada sojuszu i sojusznikami)
[*] dba o pozytywny wizerunek sojuszu poza jego granicami
Radny Prawo - Sądownictwo
[*] dba o przestrzeganie regulaminu, ustala kary za przewinienia. tabeli kar nie ma, takze dziala wg. kodeksu moralnego i etycznego.
[*] w przypadku srogiego naruszenia zasad, zdrady, etc. ma pierwszenstwo do wyrzucenia delikwenta z sojuszu
Radny Edukacja - Minister edukacji!
[*] szkoli rekrutów
[*] zbiera informacje na temat ogólnej wiedzy sojuszników z zakresu gry, zasad ogolnych i praw obowiazujacych w sojuszu.
[*] robi wszystko, aby jego podopieczni byli najlepszymi wojownikami i ekonomami.
Kazdy radny moze zlecic zadanie kazdemu z sojusznikow, wyzej podane zakresy sa ogolne i moga roznic sie w praktyce, musialbym 10 stron napisac, zeby wszystko szczegolowo objac. zakresy wladzy radnych zawieraja sie w okreslonych sekcjach, i w nich moze dojsc do sytuacji gdzie "widzimisię" radnego musi byc tolerowane.
Pozostałe rangi:
Kanclerz - inna nazwa założyciela sojuszu, wspiera Radę sojuszu swoim autorytetem, oraz rozważa na forum rady i/lub wszystkich sojuszników ważne dla sojuszu kwestie
Prefekt - prawa ręka Kanclerza oraz jego zastępca. Prefekt i Kanclerz nie są radnymi, jednak ich opinie powinny być przedstawiane na zgromadzeniach rady i również brane pod uwagę
Sojsznik - członek sojuszu, to on wybiera radnych w głosowaniach na forum, ma prawo wiedzieć, jakie uchwały podejmuje rada. Jest zobowiązany wywiązywać się ze wszystkich zobowiązań wobec sojuszników i radnych.
Upomniany - ranga specjalna, służy do upomnienia niesubordynacji, przydzielana w głosowaniu rady, zabiera możliwość pisania wiadomości do sojuszu.
Ukarany - ranga specjalna, ukarany będzie sojusznik, który nie po raz pierwszy nie wywiązuje się ze swoich obowiązków. Nadawana jest w czasie głosowania rady.
Co wy na to?
Ostatnio edytowany przez H4RY (2012-02-29 09:13:34)
Offline